SPOKOJENOST SE SLUŽBAMI KNIHOVNY
V rámci plnění standardů pro dobrou knihovnu, budeme letos provádět dotazníkové šetření.
Svou spokojenost či nespokojenost se službami vaší knihovny můžete prokázat při vyplnění dotazníku, který jsme umístili na našich webových stránkách. Pořád máme co zlepšovat, jenom musíme vědět co.
A proč to děláme ?
Součástí standardu služeb poskytovaných knihovnou, který vychází Metodického pokynu Ministerstva kultury České republiky je pravidelné zjišťování spokojenosti čtenářů se službami knihovny. Spokojenost uživatelů má být zjišťována pravidelně každých pět let pomocí standardizovaného dotazníku (ankety). Cílem ankety je zjistit, do jaké míry jsou uživatelé se službami své knihovny spokojeni. Dílčím cílem je získání podnětů od občanů ke zlepšení služeb knihovny.
Dotazník najdete zde:
https://forms.gle/d7MfGD3KRvRHDVKU9
10.10.2023
Vyhodnocení dotazníku je zde:
vyhodnoceni_dotazniku_pruzkum_spokojenosti_se_sluzbami_knihovny.pdf
28.3.2024